La Plataforma per la Llengua agraïx als voluntaris valencians la seua presència en la II Jornada del voluntariat lingüístic

La trobada de Barcelona, celebrada el dissabte dia 20, va servir de nexe d'unió d'un centenar de voluntaris, socis, amics i membres de l'executiva de tot el territori lingüístic

En esta segona cita hi van haver tallers formatius per a intercanviar opinions i punts de vista, a més d'un dinar de germanor

La Plataforma per la Llengua agraïx encaridament la presència de voluntaris valencians en la seua trobada del voluntariat lingüístic anual. I és que, a pesar de les inclemències metereològiques, una representació ben nodrida de valencians va acudir a Barcelona este dissabte. De fet, cal destacar que la delegació valenciana ha multiplicat per tres la seua assistència des de la jornada anterior.

El balanç del dia va ser molt profitós. Tot i l'esgotament i les poques hores de son, els activistes valencians van estar presents en tots els tallers organitzats i van poder exposar una perspectiva valenciana jove i fresca de la societat que els envolta. A més, la comitiva va comptar amb la participació d'un voluntari d'origen quebequés, entre altres incorporacions recents, que demostra que l'interés per la llengua transcendix fronteres i és transversal dins de la societat valenciana.

Amb esta segona trobada, la Plataforma per la Llengua referma la seua aposta per l'activisme lingüístic i continua el seu creixement pel territori. Com van recordar en els seus parlaments Òscar Escuder i Neus Mestres -president i directora de l'entitat, respectivament- esta trobada consolida el projecte de l'ONG del valencià ja que fa possible la germanor i unió de gents de tot el domini lingüístic com l'Alguer, Palma, la Font d'en Carròs, Mataró o Vila-real.