La Plataforma per la Llengua porta el Concurs Tísner de Creació de Jocs al territori valencià

Després de quatre edicions ben reeixides en Catalunya i la Franja, el concurs arriba per fi als alumnes valencians

Cada centre podrà inscriure tantes aules de 5é i 6é de primària com vullga fins al 16 de novembre

La Plataforma per la Llengua ha convocat la 5a edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs en valencià per al 2019 amb l'objectiu que alumnes, mestres i escoles descobrisquen la faceta lúdica i creativa de la llengua. D'eixa manera, els xiquets aprofundixen en el coneixement del valencià i, alhora, consoliden valors com el treball en grup, la creativitat, el joc i l'originalitat.

Després de quatre edicions en què alumnes de Catalunya i la Franja han participat amb un èxit creixent, els xiquets valencians podran presentar-se en el concurs d'enguany. Només cal que el col·legi inscriga les aules de 5é i 6é de primària que vullga en el formulari següent fins al 16 de novembre.

A partir d'eixe moment, i fins al 30 d'abril del 2019, el centres podran presentar les maquetes a les nostres oficines del carrer de les Garrigues, 1  5é-12a de València. El jurat valorarà les propostes i donarà a conéixer els guanyadors en un acte públic el diumenge 2 de juny de 2019. Podeu consultar les bases del concurs ací.