La Plataforma per la Llengua agraïx la participació als seus socis, voluntaris i amics en la manifestació del 9 d’octubre

L'acte va transcórrer amb normalitat junt amb els amics de la Muixeranga de València

Acabat tot, l'entitat va haver de lamentar un atac covard que no va tindre conseqüències greus

Un anys més, la Plataforma per la Llengua s'ha manifestat pels carrers de València amb el desig clar d'evidenciar el dret de viure plenament en valencià. Amb els lemes "Estime el valencià" i "Amb tot el dret del món", l'ONG del valencià ha eixit amb la seua pancarta el dia gran dels valencians acompanyada de socis, voluntaris i amics a qui se'ls vol agrair la participació entusiasta i desinteressada.

L'acte també va comptar amb la presència amiga de la Muixeranga de València, que va fer formacions espectaculars en el recorregut comprés entre la plaça de Sant Agustí i el Pont de les Amèriques, on va acabar la manifestació, cap a les 20.30h, amb la lectura del manifests.

Tot i que les mesures de seguretat, per part dels organitzadors i de la policia, van fer possible una marxa en pau, la jornada va acabar amb una nota trista. Cap a les 21.00, de tornada cap a la seu, el nostre coordinador Manuel Carceller va ser atacat per l'esquena de manera covard i, amb una espenta, se'l va tirar a terra i se li va furtar la pancarta que duia. Des la Plataforma per la Llengua agraïm les mostres de suport rebudes d'entitats i particulars, com Acció Cultural, la Intersindical o l'Associació Cívica Tirant lo Blanc i constatem una volta més que, a pesar de tot, els qui estimem la llengua i la cultura no ens deixarem intimidar.