Presentem la guia “Salam al català” a Sa Pobla

La Plataforma per la Llengua Illes Balears presenta una guia d'acollida lingüística a Mallorca. Pròximament l'acte es repetirà a les illes de Menorca, Formentera i Eivissa

El proper dissabte 6 d'octubre, a les 18 h, al Centre Cultural sa Congregació de Sa Pobla, la territorial de la Plataforma per la Llengua Illes Balears organitzarà la primera presentació-col·loqui de la guia "Salam al català".

A més d'exposar la versió de la guia adaptada al context illenc, l'objectiu de la xerrada és detectar les necessitats de la comunitat araboparlant en matèria lingüística a partir de les intervencions de diferents regidors de l'Ajuntament de sa Pobla, una tècnica d'una associació que treballa amb araboparlants nouvinguts i el testimoni d'una estudiant d'origen magrebí.

En acabar, s'obrirà un torn obert de participació perquè els assistents al col·loqui puguin aportar les seves experiències i, així, poder contribuir a detectar millor les necessitats dels araboparlants.