La Plataforma per la Llengua estarà present en la manifestació del 9 d’octubre

La Muixeranga de València acompanyarà els nostres socis i voluntaris amb actuacions i música tradicional

La Plataforma per la Llengua eixirà dimarts que ve, dia 9 d'octubre, a participar en la manifestació convocada per la Comissió 9 d'Octubre, amb el lema "Guanyem llibertats. Fem país", pels carrers del cap i casal. La manifestació eixirà de la plaça de Sant Agustí a les 18:30h.

Un dels temes centrals de la manifestació és la defensa dels drets  lingüístics, especialment la fi de la censura de TV3 (que vol dir l'execució d'un acord de reciprocitat aprovat per unanimitat per les Corts Valencianes), la inclusió de la competència lingüística com a condició per a l'accés al funcionariat i la fi de les discriminacions per raó de llengua.

El grup de socis, sòcies i voluntariat de la Plataforma per la Llengua que vulguen participar en la manifestació poden acudir a les 18.00h a la nostra seu a València, al c/ de les Garrigues, 1 5é-12a.

Darrere de la nostra pancarta, amb el lema "Amb tot el dret del món", comptarem amb la presència de la Muixeranga de València, que contribuirà amb les seues actuacions durant la marxa.