Per la Mercè, associa’t a la Festa!

La Plataforma per la Llengua ha participat en la tercera edició de l'acte "Associa't a la festa!", un punt de trobada entre associacions i ciutadania que se celebra a la plaça de Catalunya durant les festes de la Mercè de Barcelona

Amb l'arribada de la festa de la Mercè de Barcelona, per tercer any consecutiu, la Plataforma per la Llengua ha participat a l'acte "Associa't a la festa!", que s'organitza a la plaça de Catalunya de Barcelona per donar visibilitat a les diverses associacions i entitats que treballem en aquesta ciutat.

El dilluns 24 de setembre a la tarda el públic assistent va gaudir d'un concert de rap en català a càrrec de Nel·lo C, organitzat per la Plataforma per la Llengua. Es van poder escoltar les lletres i ritmes de cançons com ara "Herois", "Morocco", "Capocanonniere", "Llunàtic", "El Barri", etc. La Plataforma per la Llengua d'aquesta manera ha volgut mostrar la seva vinculació amb la ciutat i la seva diversitat per estendre el català com a pont i punt de trobada de totes les llengües que conviuen a casa nostra.

Les associacions hem tornat a convertir la plaça de Catalunya en un espai lúdic, festiu, i familiar, consolidant el nou model de l'Associa't amb prop de dues-centes activitats i propostes de caràcter participatiu. Un espai que promou la diversitat cultural, pluralitat, igualtat de gènere, transformació social, la cooperació, la participació, l'acció comunitària i la llengua.