L'11 de setembre ens veiem al carrer!

Dimarts vinent la Plataforma per la Llengua participarà en diversos actes organitzats arreu del territori per celebrar la Diada Nacional de Catalunya.

Un any més, tornem a sortir al carrer per participar en els actes de commemoració de l'11 de setembre.

A les 9 h, a Barcelona, diversos membres de la junta executiva de la Plataforma per la Llengua i voluntaris de l'entitat participaran en l'ofrena floral al monument de Rafael Casanova. A la tarda participarem, un cop més, en la manifestació multitudinària per la República. Omplirem la Diagonal! Si encara no us hi heu inscrit, podeu fer-ho aquí:https://diada.assemblea.cat/.

De les 9 h fins a les 15 h podreu visitar-nos a les parades informatives del Fossar de les Moreres i el passeig Lluís Companys de Barcelona, on hi haurà marxandatge, publicacions i tota la informació que necessiteu per conèixer la tasca que desenvolupem a favor de la llengua catalana!

La territorial de la Plataforma per la Llengua del Maresme també participarà en les ofrenes florals a les localitats de Mataró (plaça Rafael Casanova, a les 10.30 h), Arenys de Munt (al cementiri, a les 10 h), Arenys de Mar (balconada del Xifré, a les 11 h) i Canet de Mar (plaça 11 de setembre, a les 11 h).

Al Vallès Occidental les seccions de la Plataforma per la Llengua de Sabadell, Terrassa i Sant Cugat del Vallès participaran en les ofrenes florals. A Sabadell serà a les 10 h a l'eix Macià, davant del pont del llac del Parc Catalunya. A Terrassa, a les 13 h, a la plaça Onze de Setembre. A Sant Cugat del Vallès l'ofrena serà a les 8 h a la plaça de Rafael Casanova.

Finalment, la territorial de la Plataforma per la Llengua del Baix Llobregat participarà en la 9a Marxa de Torxes per la Independència d'Esparreguera, que serà el 10 de setembre a les 22.30 h. L'11 de setembre, a les 10 h del matí, participarà també en l'ofrena floral institucional davant del monument La Flama.

Aquest 11 de setembre manifesta't pel català!