20% de descompte en la ruta cultural "Fent Camí" per l'Alt Penedès

Gràcies a l'acord de col·laboració entre El Camí i la Plataforma per la Llengua, els socis de l'ONG del català podreu gaudir del 20% de descompte en el preu total de la ruta cultural Fem Camí.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, no pots deixar escapar aquesta oportunitat. L'Associació Pas-Amics d'El Camí dels Països Catalans organitza del 12 al 14 d'octubre la ruta cultural Fem Camí per les terres de Sant Sadurní d'Anoia i Vilafranca del Penedès. L'itinerari inclou una caminada pel paisatge de vinyes, una visita als productors artesanals de mel, vi i cava, la visita al monestir romànic de Sant Sebastià dels Gorgs, tallers de castells i un concert solidari pels presos polítics.

A més a més, el preu de l'entrada també inclou dues nits en espais municipals o llars particulars i tots els àpats des del sopar de divendres fins a l'esmorzar de diumenge.

Només si ets soci de l'ONG del català podràs aprofitar aquesta oferta i estalviar-te el 20% en el preu total de les activitats. Per obtenir el descompte només has d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat amb l'assumpte Fem Camí i indicar el teu nom, cognom i DNI.

Per a més informació referent a la ruta cultural pots consultar-ne el programa.