Entrades amb descompte per a assistir als concerts del Primavera Folk

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artesà Tradicionàrius - Primavera Folk han arribat a un acord de col·laboració per a oferir avantatges en la compra d'entrades per a la programació dels concerts d'enguany.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, podràs gaudir de descomptes en el preu total de l'entrada dels concerts que se celebraran del 24 de maig al 22 de juny a l'auditori del CAT i al parc de la Ciutadella. Gràcies a l'acord amb el Centre Artesà Tradicionàrius, els associats a l'ONG del català tindreu l'oportunitat de veure en directe i a un preu assequible grups musicals de la talla de Morena Tradipatxanga i Lhi Balòs, La Patum, Falsertbo, Grup de Folk i artistes com Roger Andorrà i Meritxell Neddermann.

Per aconseguir aquests descomptes, només cal que presentis el carnet de soci a la taquilla de l'auditori o bé introdueixis el codi promocional que trobaràs en aquest document al web entradium.com

Trobareu més informació referent als concerts en el següent enllaç.