La Plataforma per la Llengua participarà a la Fira Medieval de la Primavera del barri de les Termes

L'ONG del català organitzarà dues activitats que s'emmarquen en el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell Sud, amb l'objectiu d'acostar el català a diferents espais del barri i per animar a parlar-lo a les persones que habitualment no el parlen. És una activitat que s'ha portat a terme dins l'àmbit de foment del català a l'espai de lleure i amb col·laboració amb l'Associació de Veïns de les Termes.

El pròxim divendres 18 de maig a les 19.30 h, el cantant Nel·lo C farà una actuació a la festa del barri de les Termes per divulgar el seu missatge habitual d'arrelament al territori i de la diversitat cultural, amb el català com a llengua comuna. Es podran escoltar les lletres i rimes de cançons com ara "Herois", "Mai", "Carn de canó", "Llunàtic", "El Barri", etc., que forma part del repertori del cantant, el mateix que està portant a terme un videoclip de rap en català amb els alumnes de l'institut Ribot i Serra de Sabadell Sud, que sortirà a la llum al juny.

Dissabte 19 de maig, de 21 a 22 h, el DJ Marc Serrats portarà la festa i la llista de cançons en català al barri de les Termes. És autor de cançons, lletrista i guitarrista, però com a bon melòman i col·leccionista de vinils, el podem trobar, com en aquest cas, fent de discjòquei. Marc Serrats ha elaborat diverses llistes de música per a l'ONG del Català, cançons d'una gran varietat d'estils com ara el pop, l'ska, la rumba, el reggae o el folk. Aquest dissabte punxarà la llista Fes-te la festa, amb cançons per a tots els gustos que repassen la història més recent de la música en català.

A més, Marc Serrats també ha elaborat darrerament per a la Plataforma per la Llengua la llista 'Moments únics', per a vetllades amb amics.