86 aules participen en la IV edició del Concurs Tísner

El jurat s'ha reunit aquest matí a la seu nacional de l'entitat per decidir els projectes guanyadors.

La Plataforma per la Llengua ha rebut 86 propostes que optaran a guanyar el IV Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català. El jurat format per Màrius Serra, Salvador Alsius, Oriol Comas, Joaquim Dorca, Jaume Cela i Isabel Romano ja ha decidit quines seran les aules de 5è i 6è de primària que pujaran a l'escenari a recollir els premis i accèssits d'aquesta nova edició del concurs. L'acte de lliurament se celebrarà a l'Estació del Nord de Barcelona el proper diumenge 27 de maig a les 11.00 h i estarà presentat per l'actor Toni Albà i animat pel divulgador científic Dani Jiménez. Al web Jocs i joguines en català podeu consultar tots els jocs presentats i el dia de l'acte s'exposaran just davant del recinte.

Els premis i accèssits que es lliuraran durant l'acte són els següents:

• 1r premi: els nens realitzaran l'activitat estrella del centre, que és el Wakeboard, el que vindria a ser esquí nàutic però realitzat sobre una taula. - Malamar Wake Park
  • 2n premi: activitats d'aventura - Parc d'Aventura Anigami
  • 3r premi: activitats nàutiques - CN l'Escala
  • 1r accèssit: passejada en caiac - Kayaking Costa Brava
  • 2n accèssit: excursió amb caiac - SK Kayak
  • 3r accèssit: passejada en vaixell - Tela Marinera
  • 4t accèssit: jornada d'iniciació a l'escalada a la muntanya de Montserrat - Aventura't (Escola de Muntanya de Montserrat)
  • 5è accèssit: Camina Descalç - La Selva de l'Aventura - Camina Descalç
  • 6è accèssit: visita guiada a les mines de sal de Cardona - Barcelona Emotional Espaces
  • 7è accèssit: Senderisme - Enblau
  • 8è accèssit: Gimcana i espectacle de màgia - Fundació Joan Brossa
  • 9è accèssit: Cosmocaixa, Taller CREACTIVITY, visita dinamitzada Bosc Inundat - Fundació La Caixa

A més, es repartirà un certificat de participació a cadascuna de les aules participants. Des de l'ONG volem agrair l'entusiasme i l'esforç de tots els alumnes, mestres i escoles que han participat en el concurs i desitjar-los molta sort. El 27 de maig us esperem un any més a l'Estació del Nord per gaudir de l'acte de clausura del IV Concurs Tísner i reivindicar la faceta lúdica i creativa del català!