Presentem la campanya "El català, llengua comuna"

La Plataforma per la Llengua presentarà aquest dimarts 24 d'abril, a les 19.30 h, a la Sala B de Luz de Gas la campanya "El català, llengua comuna".

Una setmana després de la presentació del web de la nova campanya "El català, llengua comuna", que l'ONG del català ha posat en marxa per a esperonar l'ús del català davant el retrocés en l'ús de la llengua i els atacs rebuts els darrers 15 anys, la Plataforma per la Llengua celebrarà l'acte de presentació oficial al club Luz de Gas de Barcelona.

Durant l'acte, es donaran a conèixer en primícia els vídeos complets de les entrevistes que conformen aquesta campanya de sensibilització lingüística, protagonitzada per personalitats d'ideologies i procedències diverses: l'expresident de la Generalitat de Catalunya, José Montilla, el diputat d'ERC al Congrés, Gabriel Rufián, el primer tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Gerardo Pisarello, l'activista i polític Albano Dante Fachín, l'alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, la ballarina Sol Picó, la religiosa Sor Lucia Caram, la periodista Lídia Heredia, el cantant Santi Balmes, l'actriu i cantant Elena Gadel, l'actriu i cantant Dolo Beltrán, l'actor Lluís Marco, l'arquitecta Benedetta Tagliabue i l'actriu Clara Segura.

A partir de les 19.30 h, us esperem a la sala B del club Luz de Gas de Barcelona. Confirmeu la vostra assistència a través d'aquest formulari