Parelles lingüístiques de Plataforma per la Llengua participen l'A Tota Veu

El dimarts 17 d'abril, coincidint amb la proximitat de la Diada de Sant Jordi, va tenir lloc l'acte A tota Veu al Centre Cívic El Sortidor. És un acte poètic organitzat per Òmnium Cultural, el Consorci per a la Normalització Lingüística, la Plataforma per la Llengua, la CAL, i hi col·labora el Centre Cívic El Sortidor, dins del Pla d'Acollida del Poble Sec .

"A Tota Veu" es tracta d'un acte de la lectura pública de poesies del món feta per parelles lingüístiques en la llengua original i en català. El tema d'enguany va ser sobre el coratge. L'acte va comptar amb la participació d'unes tretze parelles lingüístiques.

Les dues parelles lingüístiques de la Plataforma per la Llengua van recitar poemes en les llengües originals del poeta Aleksandr Pushkin en rus, 'Recordo un moment meravellós', i del poeta filipí Jose P. Rizal en tagàlog  'el meu darrer adéu'. Tot seguit els van explicar en català. L'acte es va concloure amb l'actuació musical de la Coral AMPA Escola del Bosch.