Gemma Humet i Estel Solé porten la seva poesia musical reivindicativa al districte 6è de Sabadell

Dimecres a la tarda al Casal Cívic Rogelio Soto la Plataforma per la Llengua organitzarà el recital poètic-musical 'Al cau de les paraules', que forma part del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell.

El pròxim dimecres, a dos quarts de sis de la tarda, la Plataforma per la Llengua portarà al Casal Cívic Rogelio Soto de Sabadell (c. de Campoamor, 93) l'actuació poètica-musical 'Al cau de les paraules'. Es tracta d'una proposta de Gemma Humet i Estel Solé, dues veus destacades del panorama cultural català. Aquest espectacle entrellaça la seva música i poesia en un projecte que reivindica la creació femenina. Les dues componen un viatge poètic-musical carregat de força i personalitat que dimecres s'estrenarà al Vallès.

Aquest espectacle, organitzat per la Plataforma per la Llengua, forma part del Pla d'Actuació Lingüística Integral de Sabadell que promou l'ONG del català per promocionar l'ús social de la llengua als diferents espais del districte 6è de la ciutat. En acabar l'acte, hi haurà orxata i fartons per a tots els assistents coincidint amb la diada del País Valencià.

A través d'aquest, que porta per títol 'A Sabadell, també en català!', l'entitat dinamitza lingüísticament les zones amb més necessitats dels barris del districte i ha fet diversos tallers, representacions, exposicions o el macroconcert "Fes-te del sud!", que va comptar amb les actuacions de Xavi Sarrià i Senyor Oca i va reunir centenars de persones a la plaça de Picasso de Sabadell. L'última millora que ha aportat el pla a la ciutat ha estat el fet que actualment les cinc escoles públiques de Sabadell Sud tinguin un grup de conversa i que hi hagi fins a deu grups de conversa funcionant els cinc dies feiners de la setmana al districte. Les pròximes activitats i accions del pla es poden consultar a la web de la Plataforma per la Llengua.