A Les Illes, cercam persones compromeses amb la llengua

Amb la voluntat de promocionar i millorar la situació del català a les Illes Balears, la Plataforma per la Llengua vol posar en marxa un nou grup de voluntariat lingüístic al territori. Si ets una persona compromesa amb la llengua, et necessitam!

La Plataforma per la Llengua és possible gràcies a l'activitat que hi desenvolupen els voluntaris i col·laboradors. Tothom pot fer alguna cosa eficaç per avançar en la normalització lingüística del català, independentment dels coneixements, disponibilitat de temps o lloc de residència. Des de l'ONG del català participaràs en accions de difusió i promoció de la llengua. Trobaràs accions o tasques que s'adaptin als interessos, disponibilitat i perfil de cadascuna de les persones implicades

El proper dimecres, 25 d'abril, a l'horabaixa, farem una primera trobada a Palma amb la directora de la Plataforma per la Llengua, Neus Mestres, per presentar l'entitat a totes aquelles persones interessades a fer feina a favor de la llengua. Si estàs interessat a participar-hi, emplena el formulari de voluntariat lingüístic i contactarem amb tu.