5a edició del concurs Lletra a Lletra d’Esparreguera

Dimarts 24 d'abril, a les 18 h, tindrà lloc la 5a edició del concurs Lletra a Lletra d'Esparreguera, a la Biblioteca Municipal l'Ateneu, que organitza la territorial del Baix Llobregat de la Plataforma per la Llengua conjuntament amb la Biblioteca Municipal L'Ateneu, amb la col·laboració del professorat de llengua catalana dels tres centres de secundària de la vila: l'Escola Cooperativa El Puig, l'Institut El Cairat i l'Institut El Castell.

Com en la passada edició, la participació dels alumnes és oberta per a tots els nivells de l'ESO (1r, 2n, 3r i 4t). Lletra a lletra i individualment, els alumnes, per rondes eliminatòries i per nivells, van lletrejant paraules; un error en la transcripció suposa l'eliminació. Els premis per als guanyadors de cada nivell són una tauleta digital com a primer premi, un lot de  marxandatge d'aquesta ONG que inclou una samarreta d'edició especial personalitzada i un lot de llibres en català aportat per la Biblioteca L'Ateneu.

L'objectiu principal del concurs és encoratjar els joves esparreguerins, un any més, a continuar amb el seu aprenentatge de la llengua catalana, valorant-ne l'estudi ja realitzat gràcies a la tasca docent que duen a terme els centres de secundària de la vila dia rere dia.