Ja tenim la guanyadora del sorteig “Utilitza la llengua”

Més de 18.000 persones han participat en el sorteig "Utilitza la Llengua". Per a participar-hi era necessari respondre un test de 7 preguntes relacionades amb l'ús que  fem del català en el nostre dia a dia. Entre tots els participants, la Plataforma per la Llengua ha sortejat aquest dimarts un lector de llibres electrònics BQ i la guanyadora ha estat Carme Gras. L'enhorabona!

El passat mes de febrer, la Plataforma per la Llengua va posar en marxa una campanya de conscienciació lingüística. A partir de set preguntes convidàvem els participants a reflexionar sobre el grau de compromís lingüístic que prenen davant de determinades situacions en què, sovint, podem canviar de llengua en detriment de l'ús del català.

Carme Gras ha estat la guanyadora d'un llibre electrònic BQ Cervantes 4 amb tecnologia OptimaLight, pantalla de 6" i bateria de llarga durada que hem sortejat entre les 18.278 persones que han realitzat el test. L'enhorabona i moltes gràcies a tothom per participar-hi!