Trobades lectores d’abril a Canet de Mar: “Viu la festa! Festes i tradicions catalanes” de Mireia Estapé

Els divendres 6, 13, 20 i 27 d'abril a les 19.00 h iniciarem les trobades lectores en grup del llibre de lectura fàcil Viu la festa! Festes i tradicions catalanes al Centre Cívic Vil·la Flora. La lectura d'aquest llibre finalitzarà el divendres 11 de maig.

La secció de la Plataforma per la Llengua de Canet de Mar segueix amb el cicle de lectura fàcil les properes setmanes del mes d'abril amb el llibre "Viu la festa! Festes i tradicions catalanes" de Mireia Estapé. Durant les primeres setmanes de gener vam estrenar aquest tipus d'activitat amb la lectura del llibre Catalunya 1714. Una història de guerra i traïcions d'Eugènia Salvador, que tot just va finalitzar el passat mes de febrer.
Aquesta activitat amb textos redactats de forma planera té l'objectiu de practicar la lectura i gaudir-la, augmentar la fluïdesa, aprendre nou vocabulari, millorar la comprensió lectora i oral, sentir-se còmode amb el català i continuar emprant-lo fora de l'espai de les trobades lectores.

A les trobades hi pot participar tothom, però sobretot és recomanable per als nous parlants de català, aprenents de parelles lingüístiques, alumnes de cursos de català de nivell bàsic i elemental, gent gran que no va tenir oportunitat d'aprendre'n, persones que no tenen l'hàbit de llegir, persones amb dificultats de comprensió i lectors que volen llegir de forma planera.

La lectura, que s'allargarà fins a l'11 de maig, es realitzarà cada divendres de 7 a 8 del vespre al Centre Cívic i Cultural Vil·la Flora (aula 21), riera Gavarra, s/n de Canet de Mar.

Si hi esteu interessats i voleu posar-vos en contacte amb l'organització de les trobades, truqueu al 626-93-98-37, escriviu a plcanet@plataforma-llengua.cat o bé assistiu a la primera trobada de cadascun dels llibres.

Un cop acabi la trobada lectora del llibre Viu la festa! Festes i tradicions catalanes, el mes de maig seguirem amb El llibre de les bèsties de Ramon Llull, en adaptació de M. Pia Ona Verger Fransoy, que finalitzarà el 22 de juny.

Per a més informació dels propers actes podeu consultar: www.canetdemar.cat/entitats/llengua