Fes-te voluntari de la Plataforma per la Llengua al País Valencià

La Plataforma per la Llengua treballa per a promoure el valencià com a eina de cohesió social.

Actua als diferents territoris de parla catalana i des d'una perspectiva transversal en l'àmbit socioeconòmic i audiovisual, en l'acollida lingüística als nouvinguts, en l'ensenyament i les administracions, entre altres àmbits d'actuació. La salut de la nostra llengua és responsabilitat de tothom, i hem de treballar per mantindre-la ben viva.

La nostra activitat és possible gràcies a l'esforç de milers de socis, voluntaris i col·laboradors. Tothom pot treballar per a ajudar a la normalització lingüística del valencià, independentment dels nostres coneixements, disponibilitat de temps o lloc de residència.

Des de la Plataforma per la Llengua intentem suggerir accions o tasques que s'adapten als interessos, disponibilitat i perfil de cada persona interessada a treballar pel valencià. Així doncs, pots ajudar-nos en activitats de carrer, o bé com a ciberactivista a les xarxes socials; donant-nos suport en tasques de disseny, traducció, etc.; també dinamitzant el teu territori.

Vols millorar la situació del valencià? Col·labora amb nosaltres, de la manera que tu decidisques. Fent de voluntari o voluntària de la Plataforma per la Llengua t'oferim la possibilitat de treballar de forma eficaç per a la normalització del valencià i fer-te partícip dels èxits aconseguits anualment per l'organització

Fes-te'n voluntari o voluntària!