5% de descompte en l’excursió a l’Espluga de Francolí, organitzada per Iniciatives Culturals, amb eixida des de Gandia

La Plataforma per la Llengua engega una via de col·laboració per als nostres socis del País Valencià amb l'agència de viatges Iniciatives Culturals.

Els socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua podran gaudir d'un 5% de descompte en l'excursió a l'Espluga de Francolí, un municipi de la comarca catalana de la Conca de Barberà,  organitzada per Iniciatives Culturals, prevista per al cap de setmana del 24 i 25 de febrer d'enguany. Amb eixida des de Gandia, i amb parades a OIiva i València, l'oferta de viatge inclou una nit d'hotel, mitja pensió (desdejuni i sopar), autobús, guia intèrpret i l'assegurança. A més, hi tindrà lloc una calçotada popular per als assistents.

Amb aquesta primera excursió, la Plataforma per la Llengua engega una via de col·laboració amb Iniciatives Culturals, una entitat de referència en l'organització d'eixides pel nostre país. Els socis i sòcies que vulguen participar-hi només han de notificar el seu número de soci a l'organització per gaudir del descompte. Per a més informació sobre l'excursió a l'Espluga de Francolí, podeu consultar el web de l'entitat.