El jurat dels Premis Martí Gasull es reuneix per a deliberar entre les 539 propostes presentades

El proper 2 de gener de 2018 es donaran a conèixer les tres opcions finalistes que optaran a guanyar la Va edició d'aquest guardó que organitza la Plataforma per la Llengua.

Després de saber els noms de les 204 propostes úniques que es van presentar, el jurat es va reunir el passat dilluns, 11 de desembre, per a escollir els tres finalistes del Premi Martí Gasull i Roig i el guanyador del Premi Especial del Jurat Martí Gasull i Roig. Van assistir a la reunió l'escriptor Jaume Cabré; el president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder; la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell; els filòlegs Rosanna Cantavella i Jordi Manent; el director d'El Punt Avui, Xevi Xirgo; Isona Passola, presidenta de l'Acadèmia de Cinema Català, i la mare de Martí Gasull, Pilar Roig.

A partir del 2 gener, dia que es donaran a conèixer els finalistes al web www.premimartigasull.cat, es posarà en marxa un període de votació popular per a decidir el guanyador del premi. L'acte de lliurament se celebrarà a Barcelona el 5 de febrer.

Des de la Plataforma per la Llengua volem agrair un any més la tasca del jurat i el seu compromís amb la nostra organització.