La llengua catalana també està en campanya

Omplim les urnes de vots a favor d'un estat propi que defensi el català i sumem forces contra l'aplicació de l'article 155 i els partits que el promouen

Davant la decisió de l'Estat espanyol d'aplicar l'article 155 i intervenir l'autonomia catalana, des de la Plataforma per la Llengua fem una crida a la mobilització durant la campanya i en les eleccions del proper 21 de desembre. Aquests fets suposen un greu atac a les institucions del nostre país i al català, que pot deixar de ser-ne la llengua d'ús preferent i patir així un retrocés en les polítiques de promoció i normalització. Volem omplir la campanya electoral de motius a favor d'un estat propi que defensi la llengua catalana, i per fer-ho necessitem que ens ajudeu en la difusió i que ens expliqueu també quins són els vostres motius amb l'etiqueta #VotaPerLaLlengua.

Des d'avui i fins a les eleccions, a través de les xarxes socials de l'entitat, farem difusió dels motius pels quals és imprescindible anar a votar el 21D per defensar la nostra llengua.

Per conèixer alguns dels atacs i traves que ha dut a terme l'Estat espanyol durant els darrers anys contra el català, podeu consultar el document Balances lingüístiques que enguany ha publicat l'ONG del català. També podeu participar en la campanya #lallenguanoestoca i signar en contra de l'article 155 al web www.lallenguanoestoca.cat/

Perquè la llengua no es toca, el 21 de desembre vota els partits que treballin per derrocar l'article 155 i recuperar el govern legítim i les institucions catalanes.