L’European Language Equality Network (ELEN), a favor dels drets civils i lingüístics a Catalunya

A proposta de la Plataforma per la Llengua, ELEN aprova per unanimitat una resolució a favor de la immersió lingüística i la democràcia a Catalunya

Rosa de les Neus Marco-Palau, vicepresidenta d'ELEN i membre de l'Executiva de la Plataforma per la Llengua, ha presentat a l'Assemblea General d'ELEN de l'11 de novembre una proposta de resolució sobre l'actual situació política a Catalunya que ha estat aprovada per unanimitat.

La resolució presenta la situació política a Catalunya; defensa el sistema educatiu d'immersió lingüística en català; insta la Unió Europea a ser garant dels drets civils, polítics i lingüístics, així com de la democràcia, i demana a l'Estat espanyol de complir les obligacions dels propis tractats de la Unió Europea.

L'Assemblea General 2017 d'ELEN ha tingut lloc a València els dies 10 i 11 de novembre, on s'han reunit representants de les entitats europees que defensen i promouen la igualtat lingüística en el si de la UE.