La Plataforma per la Llengua participa en l’Assemblea general 2017 de l’European Language Equality Network (ELEN)

L'entitat portarà aquest dissabte a l'Assemblea general d'ELEN una proposta de resolució sobre la situació política a Catalunya.

La Plataforma per la Llengua assisteix a l'Assemblea general de l'European Language Equality Network (ELEN), la Xarxa Europea per la Igualtat Lingüística, que té lloc a València els dies 10 i 11 de novembre.

En l'Assemblea es reuniran els delegats europeus d'ELEN, representants d'institucions i organitzacions per la promoció i la defensa de les llengües minoritàries o no oficials a Europa. Per part de la Plataforma per la Llengua, hi assistiran na Rosa de les Neus Marco-Palau, vicepresidenta d'ELEN i membre de l'Executiva de l'entitat, i en Manel Carceller, membre de l'Executiva de l'entitat.

La Plataforma per la Llengua té previst presentar-hi una proposta de resolució sobre la situació política a Catalunya, en defensa del model lingüístic de l'escola i dels mitjans de comunicació.

L'Assemblea general anterior d'ELEN va tenir lloc a Barcelona, els dies 4 i 5 de novembre de 2016, organitzada per la Plataforma per la Llengua i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya i el FC Barcelona.