Torna la Mòstra de Cinèma Occitan 2017 a Canet de Mar

La Mòstra de Cinèma Occitan 2017 és una de les activitats del Correllengua 2017.

Del dilluns 9 al dimecres 11 d'octubre, Plataforma per la Llengua Canet de Mar portarem per quart any consecutiu la Mòstra de Cinèma Occitan a Canet, enguany a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n). Consulteu la programació a continuació:

Dilluns, 9/10:

19.30 h  Eths de Bèthhag: http://canetdemar.cat/document.php?id=16317

19.45 h  Lo sol poder es que de diré: http://canetdemar.cat/document.php?id=16318

Dimarts, 10/10:

19.30 h  Lo Pelòt: http://canetdemar.cat/document.php?id=16319

19.45 h  Víver uei entre Tromosa e Gavarnia: http://canetdemar.cat/document.php?id=16320

Dimecres, 11/10:

19.30 h  Shens papèrs: http://canetdemar.cat/document.php?id=16322

19.45 h  Fecas e Godilhs: http://canetdemar.cat/document.php?id=16321

La Mòstra de Cinèma Occitan ofereix una visió panoràmica de la llengua i la cultura occitanes a través de creacions audiovisuals i contribueix a bastir una xarxa d'exhibició pública, a Catalunya i a Occitània, amb la col·laboració d'institucions, entitats culturals i empreses catalanes i occitanes. A Canet de Mar, Plataforma per la Llengua és l'entitat organitzadora, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Canet de Mar.

Totes les projeccions són subtitulades en català (VOSC). Més informació a: http://llengua.gencat.cat/ca/occita/mostra-cinema-occitan/.

Dins de la MCO també hi ha inclosa la presentació del llibre "La invenció dels càtars. La veritable història dels bons homes a Catalunya" de Sergi Grau Torres, que podeu consultar a la notícia anterior i alhora forma part dels actes del Correllengua 2017 com també les projeccions.

Us hi esperem!