L’11 de Setembre, sortim al carrer!

Dilluns vinent, la Plataforma per la Llengua participarà en diversos actes organitzats arreu del territori per celebrar la Diada Nacional de Catalunya.

Un any més, tornem a sortir al carrer per participar en els actes de commemoració de l'11 de setembre.

A les 9 h, a Barcelona, membres de la junta executiva de la Plataforma per la Llengua i voluntaris de l'entitat participaran en l'ofrena floral al monument de Rafael Casanova. A la tarda, participarem en la manifestació més transcendent de la història del país: la Diada del Sí. Omplirem el passeig de Gràcia i el carrer d'Aragó de Barcelona per fer un immens signe més. Si encara no us hi heu inscrit, podeu fer-ho aquí: https://si.assemblea.cat/index.php/ca/.

Des de les 9 h i fins a les 15 h, podreu visitar-nos a les parades informatives del Fossar de les Moreres i el passeig Lluís Companys de Barcelona, on hi haurà marxandatge, publicacions i tota la informació que necessiteu per conèixer la tasca que desenvolupem a favor de la llengua catalana!

La territorial de la Plataforma per la Llengua del Maresme també participarà en les ofrenes florals de les localitats de Calella (monument de Rafael Casanova, plaça Catalunya a les 11 h), Arenys de Mar (el Xifré a les 11 h) i Canet de Mar (acte institucional a les 10 h a la plaça de l'Ajuntament; ofrena floral a les 11 h a la plaça 11 de Setembre).

Al Vallès Occidental, el grup local de la Plataforma per la Llengua de Sabadell participarà en l'ofrena floral que se celebrarà a les 10 del matí al parc de Catalunya.

Finalment, la territorial de la Plataforma per la Llengua del Baix Llobregat participarà en la 8a Marxa de Torxes per la Independència d'Esparreguera, el 10 de setembre. La marxa s'iniciarà a les 22.30 h a la plaça de l'Ajuntament. L'11 de Setembre, a les 10 h del matí, participarà també de l'ofrena floral institucional a la plaça del Centre d'Esparreguera.