Units per la llengua!

Ets soci de la Plataforma per la Llengua? T'agradaria que els teus familiars també se'n fessin i ajudar-nos a sumar forces per a defensar la nostra llengua? Ara t'ho posem molt fàcil!

A partir del 8 de setembre, la Plataforma per la Llengua estrena una nova quota familiar. Per a ajudar-nos a seguir creixent i fer que el català esdevingui la llengua comuna i de cohesió social, hem creat una quota anual de 15 € per aquelles persones que s'adhereixin a l'entitat com a familiars d'un soci ja existent.

Així doncs, si ja ets soci de la Plataforma per la Llengua i vols que els teus dos fills també formin part d'aquesta entitat, seguiràs pagant la teva quota contractada i només hauràs de pagar 30 € més a l'any (15 € per cada un).

La nova quota familiar és un avantatge que posem a l'abast dels nostres socis per a ajudar-nos a seguir creixent. Units tenim més força! La quota mínima per a ser soci de l'ONG del català és de 60 € anuals i, beneficiant-te d'aquesta promoció, només hauràs de pagar 15 € a l'any per cada nou membre de la teva família que s'adhereixi a l'entitat. Amb aquesta promoció volem animar a totes les famílies a engrescar-se i unir-se a formar part de la Plataforma per la Llengua, la nostra gran família que ja compta amb prop de 14.000 socis que defensen i promouen la llengua catalana arreu dels territoris del domini lingüístic.

Perquè la llengua ens uneix... defensem-la junts!