La Plataforma per la Llengua col·labora a la Festa de Les Maries

La territorial algueresa de la Plataforma per la Llengua col·labora per la cinquena volta a la festa de Les Maries a l'iglésia medieval de Nostra Senyora de l'Esperança al camí l'Alguer-Bosa (SP45 - km 6). La festa té el patrocini del Municipi de l'Alguer i de la Fundació Meta.

Dijous 7 de setembre a les hores 19.30, l'associació Saber i Sabor propon una nova competició pels estimadors dels plats tradicionals "Les verdures de la cuina algueresa", amb premis per cada participant. Per informacions i inscripció contactau el 3495748449 o 3473455464. Continuant, a les hores 21.30, Berto Solinas i Daniela Riu faran un concert de música algueresa i no sol.

Divendres 8 acabades les misses, seguirà la Processió amb la benedicció dels camps, acompanyada de la Banda Musical A. Dalerci. A les hores 21.00 comença la tardada musical en llengua catalana organitzada de la Plataforma per la llengua. Presents Àngel Maresca Lo Barber i el grup Dos pardalets, amb Carles Belda i Marc Serrats. Los artistes són presents en ciutat amb Raphael Dumas, Roger Cassany, Jordi Carreño i Claudio Gàbriel Sanna per un projecte de l'associació: la producció d'un llibret-disc dedicat als minyons. Lo disc s'està enregistrant en aqueixos dies amb diverses col·laboracions alguereses, contemporàniament a un documental sobre el backstage, la festa de Les Maries, la societat i la llengua a l'Alguer.

Durant les dues tardes és obert lo servici de la barra amb plats freds i amb pa embotits calents. Lo comitat convida la ciutat a participar a la festa, caracteritzada de l'alegria de les festes populars.