La Plataforma per la Llengua del Maresme projecta “ Mascotes” a la platja de la Picòrdia d’Arenys de Mar

El passat 11 de juliol la Plataforma per la Llengua del Maresme va projectar la primera pel·lícula del Cine Pícnic d'Arenys de Mar: Mascotes.

En aquestes darreres vuit edicions del Cine Pícnic, les projeccions a la platges arenyenques han estat un èxit tant en termes quantitatius com qualitatius. El passat dimarts 11 de juliol, unes dues-centes persones es van aplegar per gaudir del cinema en català. L'oferta de cinema en català no supera el 3% segons dades del 2013, per tant, el Cine Pícnic, a banda de ser una activitat d'oci, pretén ser un mecanisme per mostrar les clares desigualtats lingüístiques en aquest terreny i reivindicar més presència del català a les sales de cinema del país.

Des de Plataforma per la Llengua del Maresme ens plau anunciar que seguirem treballant per millorar la situació del català al cinema i oferir-vos dues projeccions més programades pel 18 de juliol (Pànic) i el 25 de juliol (Buscant la Dory).