Quarta edició del Refres.CAT a Sabadell

Aquest mes de juliol, la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental torna a programar el cinema a la fresca en català!

La primera sessió serà el dissabte 15 de juliol, a les 22h, a la Plaça Pompeu Fabra (Sabadell), on es projectarà la pel·lícula Del revés.

Riley es veu obligada a deixar els seus amics d'escola perquè el seu pare troba una nova feina a Sant Francisco. Riley es deixa guiar per les seves emocions, que viuen en la Caserna General, el centre de control de la ment de Riley, des d'on l'ajuden a superar els problemes de la vida quotidiana. Però, mentre que Riley i les seves emocions s'esforcen per adaptar-se a una nova vida a Sant Francisco, la confusió s'apodera de la Caserna General, on sorgeix el conflicte.

La segona sessió serà el següent dissabte 22 de juliol, també a les 22h a la Plaça Pompeu Fabra, amb la pel·lícula La meva casa de París.

La pel·lícula explica la situació que es troba Mathias, un novaiorquès sense diners, que es trasllada a París per a fer-se càrrec de l'enorme casa que ha heretat del seu pare, amb el qual no es parlava. En descobrir que una senyora gran (Mathilde) viu allà amb la seva filla (Chloé), es queda bocabadat, i no trigarà a assabentar-se que no podrà fer-se amb el pis fins que Mathilde mori.