El Grup Local de Sant Cugat participarà a la Festa Major amb els Jocs de Llengua

Aquest dijous 29, de les 11 h fins les 14 h, us esperem al Parc Central de Sant Cugat amb la ludoteca de jocs i joguines en català!

Enguany, la Plataforma per la Llengua tornarà a participar en la Festa Major de Sant Cugat del Vallès organitzant una ludoteca infantil de jocs en català i un taller d'avions de paper per fer volar el català.

Des de la Plataforma per la Llengua pensem que el joc és la manera en què els humans aprenem a establir relacions amb el nostre entorn. Així doncs, des d'un punt de vista educatiu, considerem tan important la llengua en què es desenvolupa com els valors i coneixements que s'hi transmeten. És per aquest motiu que des de l'entitat realitzem activitats com la Festa pel joc i el lleure en català o el Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català per a sensibilitzar a petits i grans sobre la importància de reivindicar la llengua catalana a les empreses fabricant. Al web jocsijoguines.cat podeu trobar un llistat de les empreses i joguines que incorporen el català.

Aquest dijous, a partir de les 11 h, vine a jugar en català al Parc Central de Sant Cugat!