La Plataforma per la Llengua col·labora en una altra edició de la Ludoteca de Nadal de jocs en català de Sant Andreu de la Barca

Del 28 de desembre de 2016 al 4 de gener de 2017, i dins el marc del Firajuga, Sant Andreu de la Barca va comptar un any més amb la Ludoteca de jocs en català.

Aquesta activitat es desenvolupa a Sant Andreu de la Barca des del 1997, amb la gestió de l'Esplai Pingüí i la col·laboració del Servei Local de Català i de l'Ajuntament de Sant Andreu de la Barca. L'activitat s'emmarca dins del Firajuga, el conjunt d'activitats lúdiques destinades als infants que cada any s'ofereixen a la ciutat durant les vacances de Nadal.

La Plataforma per la Llengua és una altra de les entitats que hi participa en els darrers anys i hi aporta diferents materials de promoció i d'informació sobre els jocs i joguines en català destinats als infants i a les famílies i també fa cessió de llibres infantils.

Una altra entitat que hi ha participat aquest any per primera vegada ha estat la Federació Internacional d'Scrabble en Català, que ha organitzat un petit taller i un campionat.