Descobreix el nou videoclip de la cançó «Juga, juga!» dels Xiula

Aquest diumenge es va estrenar a l'acte de lliurament de premis del 3r Concurs Tísner davant de 900 persones que van omplir el vestíbul de l'Estació del Nord de Barcelona.

La diversió, l'alegria i els jocs són els protagonistes del nou videoclip que ha presentat l'ONG del català amb la col·laboració del grup d'animació infantil Xiula. La cançó, feta especialment per la 13a edició de la Festa pel joc i el lleure en català que es va celebrar el novembre passat, reivindica amb una lletra divertida i original el dret de petits i grans a poder jugar en català. Perquè és a través dels jocs i les joguines com els infants descobreixen el món durant els seus primers anys de vida i la nostra llengua no es pot quedar al marge d'aquest sector.

Per tenir més informació sobre la situació del català en aquest àmbit, podeu visitar el web http://jocsijoguines.cat/ i descobrir quines botigues, empreses i fabricants fan un ús responsable de la nostra llengua. Perquè encara queda molta feina per fer, ajuda'ns a reclamar els nostres drets com a consumidors i a conscienciar sobre la importància de tenir jocs i joguines en català.

"M'agrada jugar,

t'estimo jugant