Toni Albà presentarà l’acte de lliurament de premis de la 3a edició del Concurs Tísner

Aquest diumenge, a l'Estació del Nord de Barcelona, la Plataforma per la Llengua celebrarà l'acte de lliurament de premis del 3r Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català. L'acte serà presentat per l'actor Toni Albà i comptarà amb l'actuació del grup d'animació Xiula que presentarà el videoclip de la cançó Juga, juga!

66 aules opten a guanyar un dels 3 premis i 4 accèssits que aquest diumenge lliurarà la Plataforma per la Llengua a les propostes de jocs més originals que desenvolupin l'aspecte lúdic i creatiu de la llengua catalana.

Els guanyadors de la 3a edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català podran gaudir de les següents activitats:

Premis

• 1r premi: Club Nàutic l'Escala, per a realitzar activitats nàutiques.
  • 2n premi: Parc d'Aventura Anigami, per realitzar activitats d'aventura.
  • 3r premi: Kayak Costa Brava, per a fer una excursió en caiac.

Accèssits:

• 1r Cosmocaixa amb el taller Creactivity i visita dinamitzada al Bosc encantat.
  • 2n Fundació Joan Brossa amb gimcana i espectacle de màgia.
  • 3r Mines de sal de Cardona.
  • 4t Activitat amb el monocicle elèctric de Giracat.

L'acte serà presentat per l'actor Toni Albà i comptarà amb l'actuació dels Xiula, el grup d'animació musical que ha compost la cançó "Juga, juga!" per reivindicar el joc i el lleure en català.

Des de la Plataforma per la Llengua volem agrair la col·laboració de Club Nàutic l'Escala, el Parc d'Aventura Anigami, Kayak Costa Brava, Cosmocaixa, Fundació Joan Brossa, Fundació Cardona Històrica, Giracat, Ajuntament de Barcelona, Generalitat de Catalunya i Sr. J.A Roura Comas.