La Plataforma per la Llengua, a la reunió de les entitats del Pacte Nacional pel Referèndum

Divendres 5 de maig, entitats adherides al Pacte Nacional pel Referèndum es van reunir per valorar els propers passos a seguir de l'ens, i dissenyar un gran acte per al proper 19 de maig. L'historiador i membre de l'Executiva de la Plataforma per la Llengua Francesc Marco Palau, va assistir-hi en representació de l'entitat.

Aquest divendres 5 de maig de 2017 s'ha celebrat una nova reunió d'entitats del Pacte Nacional pel Referèndum, continuador de l'anterior Pacte Nacional pel Dret a Decidir (PNDD). En aquesta ocasió, fora del Parlament de Catalunya, les entitats adherides al Pacte s'han reunit a l'escola pública d'infantil i primària Pere Vila, al districte de Ciutat Vella de la capital catalana.

Així, el Comitè Executiu de Pacte coordinat per Joan Ignasi Elena, juntament amb les entitats adherides, han valorat les accions dutes a terme al llarg de les darreres setmanes, com la recollida d'adhesions al Manifest pel Referèndum, i han dissenyat un gran acte de suport per al proper 19 de maig al Palau de Congressos de Catalunya.

En aquesta trobada, el membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua Francesc Marco Palau ha valorat molt positivament les adhesions al manifest del Pacte i la recollida de signatures que es va dur a terme el 22 d'abril, durant l'acte organitzat per l'ONG del català al passeig Lluís Companys de Barcelona, Connecta't a la nova República.