Presentació del llibre «Els de cinc rius a Catalunya» al Palau de la Generalitat

El pròxim dimarts 9 de maig, a les 19h, es presentarà al Palau de la Generalitat de Catalunya el llibre «Els de cinc rius a Catalunya», un llibre de Gagandeep Singh i publicat per la Plataforma per la Llengua amb l'objectiu de fomentar l'aprenentatge de català per a la comunitat panjabi.

La Generalitat de Catalunya i la Plataforma per la Llengua conviden a tots els socis d'aquesta entitat que ho desitgin a assistir a aquest acte de presentació que presidirà el M. Hble. Sr. Carles Puigdemont, president de la Generalitat de Catalunya. Hi assistiran també el president de la Plataforma per la Llengua, Sr. Òscar Escuder, i el portaveu de la Comunitat Sikh de Catalunya, Sr. Gagandeep Singh.

L'ONG del català, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i de la Comunitat Sikh de Catalunya, ha editat 5.000 exemplars d'aquest llibre que regalarà als membres de la Comunitat Sikh de Catalunya que el vulguin. L'objectiu és oferir una eina d'aprenentatge del català per a la comunitat panjabi. És un manual bàsic de català-panjabi per tal de facilitar l'aprenentatge del català a la comunitat de parla panjabi de Catalunya.