Per Sant Jordi, sortim al carrer!

Com cada any, la Plataforma per la Llengua sortirà al carrer per celebrar la diada de Sant Jordi. Trobareu diverses parades informatives en diferents punts del territori, veniu a visitar-nos!

Si vols conèixer més a fons la feina que fem des de la Plataforma per la Llengua, informar-te sobre els actes i activitats a la teva comarca i com hi pots participar, vine a visitar-nos aquest Sant Jordi al barri del Raval o de Ciutat Meridiana de Barcelona, a Sant Cugat del Vallès, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Lleida, Castelló, Vila-real i a la Vall d'Uixó.

Sant Jordi al Raval

A partir de les 10 h i fins a les 14 h, participarem en la 14a edició del Sant Jordi al Raval amb les entitats i els veïns del barri on, a més de la parada informativa, organitzarem una ludoteca de jocs i joguines en català de 10.15 h a 11 h a la Haima.

Sant Jordi a Ciutat Meridiana

Enguany, en el marc del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana, realitzarem un taller de punts de llibre a la Plaça Eucaliptus de 10 h a 14h, amb la col·laboració dels voluntaris de l'entitat.

La territorial de la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental organitzarà tres parades informatives a les localitats de Sant Cugat del Vallès (Plaça Augusta), Sabadell (Passeig de la Plaça Major) i Sant Quirze del Vallès (Parc de les Morisques).

La parada informativa de la Plataforma per la Llengua de Terres de Ponent la trobareu a la ciutat de Lleida.

Al País Valencià, trobareu els companys de la territorial de la Plataforma per la Llengua a Castelló (Plaça Major, d'11 a 14 h), Vila-real (Plaça Mossèn Ballester, de 10 a 20 h) i, a la Vall d'Uixó, a la 3a Fira del Llibre, el dissabte 22 i el diumenge 23 de 10,30 a 20h.

Us desitgem una feliç diada de Sant Jordi!