Presentació "Amb el català, fem pinya!" a l’Escola Fanals d’Aro de Platja d’Aro

Dins la setmana cultural de l'Escola Fanals d'Aro de Platja d'Aro que, enguany, gira al voltant de la cultura i les tradicions catalanes, en Yàsser Saadoune va presentar, el dilluns 3 d'abril, la publicació de la Plataforma per la Llengua Amb el català, fem pinya!, de la qual és un dels catorze protagonistes.

Amb el català, fem pinya! és un recull d'experiències del procés d'arrelament de catorze persones nascudes fora del territori de parla catalana que han adquirit la llengua i la cultura catalanes a partir de la seva implicació en entitats de cultura popular. Aquest llibre també mostra la diversitat de persones i llengües que coexisteixen als Països Catalans.

En Yàsser Saadoune va néixer a Xauen (Marroc) i forma part de la colla bastonera la Fal·lera Gironina, entitat que el va fer sentir que formava part d'una gran família  i va crear-li sentiment de pertinença. En Yàsser és un dels testimonis del llibre que palesen com la cultura popular és un bon entorn on aprendre la llengua catalana d'una manera fàcil i espontània.

La presentació d'Amb el català, fem pinya! es va fer als alumnes de segon a sisè de Primària i va donar lloc a un debat on es van tractar diversos temes al voltant de la integració, la cultura i la llengua catalana.