Signem un conveni de col·laboració amb l’AMIC

Aquest matí de divendres, la Plataforma per la Llengua i l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació (AMIC) s'han reunit a la seu nacional de l'ONG del català per subscriure un conveni de col·laboració per enfortir La Corbella, la revista de l'entitat.

La directora de la Plataforma per la Llengua, Neus Mestres, i el membre de l'Executiva de l'ONG del català, Francesc Marco, s'han reunit amb Josep Ritort, secretari general de l'Associació de Mitjans. La trobada tenia per objectiu la signatura d'un conveni de col·laboració pel reconeixement de la revista de l'ONG del català, La Corbella.

Nascuda el juliol del 2001, i amb una periodicitat semestral, La Corbella té actualment un tiratge de 16.000 exemplars. Avui, a les seves 48 pàgines a tot color, els lectors hi troben reportatges sobre l'ús de la llengua catalana en diferents àmbits, les principals actuacions de l'entitat i l'opinió d'experts d'arreu dels territoris de parla catalana.