Entrades amb descompte per assistir al Festival de Folk Tradicionàrius!

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artesà Tradicionàrius - Festival Folk Internacional Tradicionàrius han arribat a un acord per oferir avantatges en la compra d'entrades per a la programació dels concerts d'enguany. A partir d'avui, podràs gaudir d'un 20% de descompte en l'entrada de tots els concerts programats i d'un 40% de descompte en aquesta selecció.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua ja pots gaudir d'un 20% de descompte en el preu d'una entrada i en la del teu acompanyant per als concerts que se celebrin a l'auditori del CAT. Per beneficiar-te'n, només hauràs de presentar el carnet de soci a les taquilles de l'auditori.

Però encara hi ha més! També podràs gaudir d'un 40% de descompte en aquesta selecció de concerts comprant l'entrada a través d'aquest enllaç o presentant el carnet de soci a taquilla, sempre que quedin entrades disponibles.

Per poder beneficiar-te d'aquesta promoció a través de la compra en línia, truca al 93 321 18 03 i demana per l'àrea d'atenció al soci, des d'on et facilitaran el codi promocional del concert al qual vulguis assistir.