Primavera 2017: torna el voluntariat lingüístic a Canet de Mar

Si ja coneixes una mica el català i el parles encara que sigui amb dificultats, millora'l practicant-lo amb una persona que el parla habitualment. Només hi has de dedicar una hora a la setmana durant un mínim de deu setmanes. Disposem d'una xarxa de voluntariat divers i preparat, i organitzem activitats culturals complementàries. Cal ser major d'edat per participar en el Voluntariat per la llengua.

Si vols inscriure-t'hi o informar-te'n, posa't en contacte amb la Plataforma per la Llengua Canet de Mar preferiblement per correu electrònic plcanet@plataforma-llengua.cat o trucant al telèfon 93 127 19 96 (Toni) de dilluns a divendres de 19.30 a 22.00 h i caps de setmana. Nosaltres posem en contacte catalanoparlants habituals (ensenyants) amb nous catalanoparlants (aprenents).

Per formalitzar la inscripció heu d'emplenar i signar el corresponent formulari. Si no el podeu enviar per correu electrònic ens ho comuniqueu i quedarem personalment per passar-nos-el.

La data límit d'inscripció és el divendres 24 de març.

L'acte de presentació de les parelles lingüístiques es celebrarà el divendres 31 de març, a les 8 del vespre, a l'aula 21 de Vil·la Flora. S'avisarà prèviament els aprenents i els voluntaris seleccionats perquè assisteixin a la trobada.

Més informació a:

www.canetdemar.cat/entitats/voluntariat