La Plataforma per la Llengua inaugura la nova seu nacional

El 25 i 31 de gener, la Plataforma per la Llengua va obrir les portes de la nova seu nacional de l'entitat a socis i personalitats del món polític i cultural.

Una quarentena de socis de l'ONG del català i diverses personalitats com la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, la consellera de la Presidència, Neus Munté, la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, el diputat adjunt de Presidència de la Diputació de Barcelona, Jaume Ciurana, l'exalcalde de Barcelona, Xavier Trias i la directora general de Política Lingüística, Ester Franquesa, van assistir a la inauguració de la nova seu nacional de la Plataforma per la Llengua a Barcelona.

A partir d'ara ens trobareu al carrer Sant Honorat 7, principal 1a de Barcelona, en aquest nou espai des d'on continuarem treballant com des del primer dia per millorar la situació de la llengua catalana en tots els àmbits!