Presentació del llibre "Els 100 refranys més populars" amb Víctor Pàmies

El divendres 27 de gener, a 2/4 de 8 del vespre, la Plataforma per la Llengua Canet de Mar us oferirem la presentació del llibre Els 100 refranys més populars amb el lingüista Víctor Pàmies, a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n). El politòleg Jordi Palou és l'altre autor del llibre, juntament amb Víctor Pàmies.

Com podem arribar a determinar que qui no vulgui pols, que no vagi a l'era és el refrany més popular de la llengua catalana?

Els 100 refranys més populars neixen d'una enquesta feta a través d'Internet, el març de 2010, que van respondre 1.200 persones d'arreu de l'àmbit lingüístic.
Arran de la recopilació i tractament d'aquest cabal de respostes sorgeix la idea d'aplegar el recull que ara us presentem dels refranys més populars, amb el significat, variants, curiositats, equivalents en altres llengües i passatges literaris o periodístics que n'il·lustren l'ús i, sobretot, la vigència.

El proper divendres 27 de gener us esperem a la presentació del llibre Els 100 refranys més populars a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n) de Canet de Mar