Ja podeu escoltar “Fes-te la festa”, la nova llista de reproducció d’Spotify de la Plataforma per la Llengua

Més de 6 hores de música en català amb tots els èxits dels millors grups en català! Una selecció del PD Marc Serrats per no parar de ballar.

Obrint Pas, Txarango, Oques Grasses, Dijous Paella, Antònia Font, Zoo o Els Pets són alguns dels artistes que formen aquesta nova llista de l'ONG del català. 100 cançons per a tots els gustos que repassen la història més recent de la música en català des d'una gran varietat d'estils com el pop, l'ska, la rumba, el reggae o el folk. Aquest Nadal amenitza les teves celebracions amb "Fes-te la festa" i descobreix la millor música en català!

També hem aprofitat per recordar a Spotify que encara no està disponible en la nostra llengua i hem reclamat a l'empresa sueca prengui mesures al respecte i afegeixi el català als seus idiomes, com ja han fet abans Google, Facebook o Twitter.

Aquestes festes de Nadal, música en català!