Òscar Escuder, darrera veu pel català

El president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder, tanca la campanya 'Dóna la teva veu pel català' i agraeix el suport a totes les persones que hi han participat. Durant aquest any, l'ONG del català ha sumat 2.800 nous socis.

Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua, dóna les gràcies a tots els participants de la campanya 'Dóna la teva veu pel català' a través d'un vídeo que tanca la campanya #10000veus. Escuder reclama la normalització del català en molts camps on els catalanoparlants encara no veuen garantits els seus drets, com l'etiquetatge, el joc, el cinema, la justícia o els videojocs.

Cada mes, des de gener del 2016, tothom qui hi ha participat ha enviat les seves fotos i vídeos per demostrar com estimava el català. A més, cada mes una veu coneguda ha donat la seva veu en un vídeo diferent. Hi han participat el cantant Lluís Gavaldà, la cuinera Ada Parellada, el diputat i cantant Lluís Llach, l'actriu Anna Sahun, el grup Blaumut, l'escriptora Patrícia Gabancho, el sociolingüista Miquel Strubell, l'escriptor Vicenç Villatoro, l'empresari Agustí Benedito, el cantant Joan Dausà, l'actriu Txe Arana, el professor Roc Casagran, el cantautor alguerès Claudio Gabriel Sanna, la poetessa Estel Solé, el filòleg Pau Vidal, el director del BarnaSants Pere Camps i el president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder.

La Plataforma per la Llengua va començar l'any 2016 amb 10.000 socis, i l'acabarà amb més de 12.800 persones associades a l'ONG del català. Tot i així, Escuder anima tothom que encara no ho sigui a sumar-s'hi per fer del català la nostra llengua comuna i de cohesió social.