Per la ràdio en català, fem Ràdio Arrels

L'emissora en català de la Catalunya Nord ha engegat una campanya per renovar la seva pàgina web. Al mateix temps, ha rebut una bona notícia per part del govern francès: li ha renovat la llicència de radiodifusió fins l'any 2022.

Ràdio Arrels, emissora catalanoparlant de Catalunya Nord, ha engegat un projecte de micromecenatge per reforçar la seva presència digital i arribar a un major públic a través de l'emissió on-line i seguir sent un punt de referència informativa de Catalunya Nord per a tots els Països Catalans. RàdioArrels.Cat és la veu de Perpinyà cap a la Catalunya Sud, les Illes, el País Valencià i l'Alguer.

Amb la campanya l'emissora vol posar a disposició del públic el seu extens arxiu, les seves entrevistes i difondre més i millor la cultura en llengua catalana. Des de la Plataforma per la Llengua donem el nostre suport a aquest projecte de les comarques del nord i animem a totes les persones sensibilitzades amb la llengua que hi facin la col·laboració que puguin.

D'altra banda, Ràdio Arrels ha rebut aquesta setmana una nova autorització d'emissions per cinc anys més. Així, l'emissora continuarà emetent al Rosselló des del seu emissor principal instal·lat a Calce, a través de la freqüència 95.0. La seva presència es perllongarà al Vallespir, al 88.2, des del pic de Fontfreda, situat al terme municipal de Ceret. A l'Alta Cerdanya i al Capcir, Ràdio Arrels continuarà a 93.1, des del Cambra d'Ase, a Sant Pere dels forcats. El repetidor de Belloc, a Vilafranca de Conflet, garantirà la coberta del Conflent al 95.5. A l'ONG del català valorem molt positivament aquest reforç legal i mediàtic que ha rebut aquesta emissora de la Catalunya Nord.