Última oportunitat per participar en el concurs "Dona la teva veu pel català!”

Per celebrar que ja som més de #10000veus, durant un any la Plataforma per la Llengua ha sortejat mensualment fantàstics premis amb el concurs "Dona la teva veu pel català" El premi final serà una panera on participaran gran part dels col·laboradors que ja han cedit els seus productes anteriorment.

La campanya #10000veus arriba a la fi després d'un any ple de regals, però ho farà sortejant l'increïble premi d'una panera amb productes dels nostres col·laboradors. El mes de desembre serà l'última ocasió per presentar les vostres fotografies al concurs "Dona la teva veu pel català!".

La panera inclourà els següents productes: una capsa Fent País, un carnet Prèmium del Club TR3SC, un val de sis degustacions per a dues persones a la Cervesera Artesana de Barcelona i una cervesa personalitzada de 75cl, dues entrades per a l'obra de teatre El curiós incident del gos a mitjanit del mes de gener al Teatre Poliorama, dues ampolles de vi (Baboix 2008 i l'Àrid 2011) de ViDirecte.cat, un pack promocional de Cardona Tickets per conèixer els punts més destacats de la ciutat i la samarreta "Volem viure plenament en català" de la Plataforma per la Llengua.

Participar-hi és molt senzill. Només t'has de fer una foto que expressi com estimes i defenses el català, penjar-la a les xarxes amb l'etiqueta #10000veus, compartir-la amb totes les teves amistats i aconseguir que sigui la més votada. Si no utilitzes les xarxes socials també pots fer-ho a través d'un formulari a la pàgina web de la campanya.