Taller de sensibilització lingüística a Ciutat Meridiana

El proper dimecres 14 de desembre, la Plataforma per la Llengua realitzarà un Taller de sensibilització lingüística a la Biblioteca Zona Nord de Ciutat Meridiana.

La Plataforma per la Llengua ofereix una sèrie de formacions en temes d'actituds lingüístiques, usos i marc legal de la llengua. Els tallers de sensibilització lingüística són uns tallers dinàmics i participatius pensats per a aquelles organitzacions i empreses que volen incorporar la gestió lingüística com a element de valor per als seus treballadors.

El dimecres 14 de desembre realitzarem un taller de sensibilització lingüística, que s'emmarca dins del Pla d'actuació lingüística integral a Ciutat Meridiana, a la Biblioteca Zona Nord. El taller és obert als professionals de la biblioteca però també als altres perfils de persones que treballen en entitats del barri.

La Plataforma per la Llengua, enguany, ja ha realitzat altres tallers de sensibilització lingüística a dues biblioteques públiques, concretament, a la Biblioteca Carles Rahola de Girona (7/1/2016) i a la Biblioteca Pública de Tarragona (5/10/2016).