Ciutat Meridiana per la diversitat

El pròxim dimarts 29 de novembre se celebrarà un nou acte del Pla d'Actuació Lingüística Integral "A Ciutat Meridiana, també en català!"

La plaça Eucaliptus del barri barceloní acollirà aquest nou acte del pla impulsat per la  Plataforma per la Llengua. Un taller de passaport de les llengües, activitats sobre els símbols i el patrimoni cultural, manualitats o el joc de les paraules viatgeres són les activitats que es duran a terme entre les 17.30 i les 18.30 h. L'acte està organitzat conjuntament per la Plataforma per la Llengua, el Torrent, l'Obra Social La Caixa, l'AAVV Eucaliptus, l'Ajuntament de Barcelona i les diverses escoles de Ciutat Meridiana.

El pla "A Ciutat Meridiana, també en català!" pretén dinamitzar lingüísticament les àrees amb més necessitats, cohesionar-les socialment i millorar la qualitat de vida dels seus ciutadans i ciutadanes a través de l'ús del català com a eina d'integració social.

Dimarts 29 vine a divertir-te a la plaça Eucaliptus de Ciutat Meridiana!