Girona acull la presentació del llibre ‘Amb el català, fem pinya!’

El pròxim dimecres 30 de novembre, a les set del vespre, es presentarà la publicació editada per la Plataforma per la Llengua al Centre Cívic Pla de Palau. L'acte comptarà amb la presència de tres testimonis que han participat en el projecte.

La Plataforma per la Llengua presenta a Girona 'Amb el català, fem pinya!', una publicació que pretén ser una eina de difusió de com la participació directa a la societat i cultura catalanes millora el procés d'inclusió social i l'aprenentatge de la llengua. Aquesta publicació és un recull de relats de 14 testimonis diferents de persones immigrades que han arrelat a Catalunya gràcies a la seva participació en el moviment associatiu i en col·lectius de cultura popular.

A l'acte de Girona hi participaran tres dels protagonistes del llibre: Míriam Paillan, d'origen xilè i participant de la Colla Gegantera de Pallejà des de fa 10 anys, Yàsser Saadoune, nascut al Marroc i bastoner a La Fal·lera Gironina, i Manuel Branco, francès que viu a Prada de Conflent des de fa 14 anys, i cap de la colla castellera Els Pallagos.

'Amb el català, fem pinya!' ha estat editat per la Plataforma per la Llengua en col·laboració amb la Fundació Carulla i la Generalitat de Catalunya. Totes les entitats organitzadores us convidem a assistir a la presentació i a conèixer millor els espais que faciliten la igualtat d'oportunitats als qui han nascut fora del domini lingüístic.